Przebieg procesu rekrutacyjnego
Rekrutacja podzielona jest na kilka etapów. Na każdym z nich, sprawdzane i weryfikowane są kompetencje kandydatów.
W ramach udziału w procesie rekrutacyjnym, kandydaci mogą oczekiwać m.in.:
- Wywiadów telefonicznych
sprawdzających podstawowe umiejętności kandydata
- Testów językowych (telefonicznych lub papierowych)
- Testów weryfikacyjnych, sprawdzających kwalifikacje Kandydatów
- Rozmów z konsultantami pozwalających na pozyskiwanie dodatkowych informacji na temat zadań i obowiązków, motywacji, preferencji, co do nowego miejsca pracy i oczekiwań czy też planów zawodowych na przyszłość.
- Sprawdzenia referencji od ostatnich pracodawców (w przypadku absolwentów – sprawdzenie ocen, dokumentów, praktyk oraz innych form aktywności podczas studiów)
W późniejszych etapach, organizowane są rozmowy kwalifikacyjne pomiędzy Klientem, a Kandydatem (potwierdzenie terminu, przesłanie szczegółowych informacji kontaktowych, danych teleadresowych).
Po zakończeniu rekrutacji
W ostatnim etapie kandydaci otrzymują raport podsumowywujący, który umożliwia podjęcie odpowiedniej decyzji, co do dalszego postępowania.
W przypadku akceptacji oferty pracy (dla kandydatów, którzy zamieszkują inny rejon niż docelowe miejsce wykonywania pracy) Axamo zapewnia pomoc logistyczno-organizacyjną dla Kandydata.