05 / 02 / 2019
Kierownik Logistyki i Wsparcia Sprzedaży
Lokalizacja
Mielec, Podkarpackie Polska
Płaca
-
Rodzaj zatrudnienia
Stała
Nr referencyjny
SSLM/19

Naszym klientem jest nowoczesna firma produkcyjna o globalnym zasięgu. W związku z rozwojem i rozbudową struktur firmy (ponad dwukrotny wzrost zatrudnienia w ciągu 3 lat), poszukujemy doświadczonego specjalisty zainteresowanego objęciem stanowiska Kierownika Działu Logistyki i Wsparcia Sprzedaży.

Główne zadania na stanowisku

  • Zarządzanie kilkunastoosobowym, podległym zespołem
  • Analiza zamówień, zapewnienie bieżącego wsparcia klientom, terminowej i realizacji dostaw  oraz najwyższej jakości oferowanych usług
  • Weryfikacja umów z klientami
  • Utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami w celu potwierdzania harmonogramów dostaw i przekazywania informacji o ewentualnych ich zmianach, kontrola cenowa zamówień, kontrola pozwoleń na wysyłkę, rozwiązywania ewentualnych zaistniałych problemów logistycznych i produkcyjnych
  • Współpraca z innymi działami firmy (m.in. dział wysyłek, produkcji, zakupów, zaopatrzenia)
  • Przygotowywanie raportów i zestawień

Oczekiwania wobec kandydatów

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (kierowniczym lub liderskim), preferowane w branży lotniczej lub motoryzacyjnej
  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • Doświadczenie w zarządzeniu zespołem osób
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych
  • Umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, rozwinięte umiejętności przywódcze
  • Rozwinięte kompetencje miękkie – samodzielność, kreatywność, sumienność
  • Doświadczenie w organizacji procesów logistycznych

Oferujemy:

  • Stałą i stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Realną możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji – udział w specjalistycznych kursach i szkoleniach branżowych
  • Finansowanie nauki języków obcych
  • Inne płacowe i pozapłacowe benefity (m.in. możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty Multisport)
  • Ciekawą, ambitną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku, we wspierającym zespole i niekorporacyjnej atmosferze sprzyjającej realizacji własnych pomysłów
  • Różnorodność realizowanych projektów i współpracę z prestiżowymi i globalnie rozpoznawalnymi markami
  • Możliwość pracy w zagranicznych oddziałach firmy

Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikowania poprzez formularz aplikacyjny:

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Kierownik-Logistyki-i-Wsparcia-Sprzedazy/5336-3502-25-0b5-2560.html

 

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje -  zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.



znajdziemy Ci
idealną pracę
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń: +48 17 78 50 250
lub
napisz: praca@axamo.pl
Podobne oferty
04.06.2018
Lider projektu z językiem niemieckim
Mielec, Podkarpackie, Polska
23.08.2018
Starszy Kupiec
okolice Łańcuta, Podkarpackie, Polska
05.09.2018
Specjalista ds. projektu
Gdynia, Pomorskie, Polska
12.09.2018
Specjalista ds. sprzedaży w obszarze systemów ERP
okolice Rzeszowa, Podkarpackie, Polska