05 / 02 / 2019
HR Manager
Lokalizacja
Mielec, Podkarpackie Polska
Płaca
-
Rodzaj zatrudnienia
Stała
Nr referencyjny
HR/M/2019

Naszym klientem jest nowoczesna i rozpoznawalna firma produkcyjna o międzynarodowym zasięgu. W związku z rozwojem Działu HR oraz struktur firmy (ponad dwukrotny wzrost zatrudnienia w ciągu 3 lat), poszukujemy doświadczonego specjalisty zainteresowanego objęciem nowego stanowiska Kierownika Działu HR. Osoba która je obejmie otrzyma dużą swobodę działania oraz realny wpływ na definiowanie kierunków i kreowanie strategii dalszego rozwoju Działu HR, a więc inicjowanie zmian, wdrażanie nowych rozwiązań i proponowanie innowacyjnych usprawnień.

 

HR MANAGER

Miejsce pracy: Mielec

Główne zadania na stanowisku

  • Nadzór i planowanie prac związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w firmie
  • Realizacja polityki personalnej  oraz kształtowanie wizerunku firmy
  • Kształtowanie narzędzi oraz rozwój procesów w zakresie: selekcji i rekrutacji pracowników, budowania ścieżek kariery, systemu szkoleń i polityki rozwoju pracowników, systemu oceny oraz systemów motywacyjnych pracowników
  • Zapewnienie zgodności wszelkich działań i procedur dotyczących personelu zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi
  • Wsparcie w realizacji procesów HR i polityki zarządzania zasobami ludzkimi
  • Opracowywanie procedur i programów służących zwiększeniu efektywności w zarządzaniu personelem
  • Współpraca z innymi działami firmy

Oczekiwania wobec Kandydatów

  • Kilkuletnie doświadczenie w pracy w dużej międzynarodowej firmie produkcyjnej na podobnym stanowisku
  • Wykształcenie wyższe
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne – operatywność, samodzielność, komunikatywność
  • Praktyczna znajomość procesów oraz narzędzi HR m. in w zakresie rekrutacji, selekcji, szkoleń, budowania ścieżek karier, ocen pracowniczych
  • Znajomość prawa pracy oraz umiejętność sprawnej interpretacji przepisów
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu administracji kadrowo-płacowej
  • Dobra znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innego języka obcego)

Oferujemy

  • Stałą i stabilną pracę w pełnym wymiarze godzin, na podstawie umowy o pracę
  • Elastyczne godziny pracy
  • Realną możliwość ciągłego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji – udział w specjalistycznych kursach i szkoleniach branżowych
  • Finansowanie nauki języków obcych
  • Objęcie strategicznego, perspektywicznego, nowego w strukturze firmy stanowiska - możliwość wszechstronnego rozwoju, swobodę działania oraz realny wpływ na kreowanie strategii i kierunków dalszego rozwoju Działu Personalnego - inicjowanie zmian, wdrażanie nowych rozwiązań i proponowanie innowacyjnych usprawnień
  • Inne płacowe i pozapłacowe benefity (m.in. możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty Multisport)
  • Ciekawą, ambitną i rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku, we wspierającym zespole i niekorporacyjnej atmosferze sprzyjającej realizacji własnych pomysłów
  • Różnorodność realizowanych projektów i współpracę z prestiżowymi i globalnie rozpoznawalnymi markami

Zainteresowane osoby zapraszamy do aplikowania poprzez formularz aplikacyjny:

https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/HR-Manager/5331-3497-25-0b5-2560.html


Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.



znajdziemy Ci
idealną pracę
Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń: +48 17 78 50 250
lub
napisz: praca@axamo.pl
Podobne oferty
04.06.2018
Lider projektu z językiem niemieckim
Mielec, Podkarpackie, Polska
12.09.2018
Specjalista ds. sprzedaży w obszarze systemów ERP
okolice Rzeszowa, Podkarpackie, Polska
12.09.2018
Specjalista ds. sprzedaży - Uczelnie Wyższe
okolice Rzeszowa, Podkarpackie, Polska
04.02.2019
Inżynier sprzedaży CAM/Edgecam
Rzeszów, Podkarpackie, pl