Archiwa

Asystent ds. Rekrutacji – Rzeszów, Podkarpackie

Axamo to firma rekrutacyjna założona z myślą o budowaniu długotrwałych relacji z Klientami i Kandydatami poprzez ciągłe doskonalenie i rozbudowę posiadanych zasobów jak również rozwijanie i kształtowanie nowych relacji międzyludzkich. Działania naszej firmy skupiają się na oferowaniu kompletnych rozwiązań rekrutacyjnych z obszaru Finanse i Bankowość, IT, Inżynieria i sektor Medyczny. Posiadamy biura w Polsce (Warszawa, Rzeszów) oraz w Wielkiej Brytanii (Londyn).

W związku z rozwojem firmy do naszego biura w Rzeszowie poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko:

Asystent ds. Rekrutacji

Zadania i obowiązki:

  • Wpisywanie CV do wewnętrznej bazy danych
  • Tworzenie/aktualizowanie/dodawanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych
  • Odbieranie telefonów w języku polskim/angielskim od kandydatów oraz klientów
  • Wspieranie Konsultantów w zakresie prowadzenia rozmów telefonicznych z kandydatami/klientami polskimi oraz zagranicznymi
  • Aktualizacja danych/przeprowadzanie wywiadu wstępnego z kandydatami
  • Research kandydatów korzystając z dostępnej bazy danych oraz innych źródeł
  • Udział w spotkaniach z Konsultantami oraz Kierownikami poszczególnych działów
  • Wspieranie Konsultantów ds. Rekrutacji w ich codziennych obowiązkach
  • Monitorowanie zleceń rekrutacyjnych od klientów

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca swobodną rozmowę z osobami anglojęzycznymi
  • Ponad przeciętna motywacja i nastawienie na osiągnięcie celów
  • Optymizm i zaangażowanie w rozwój firmy
  • Mile widziana osoba z doświadczenie w kontaktach międzynarodowych, rozmowach biznesowych, rekrutacji i selekcji itp.
  • Odporność na stres
  • Bardzo dobra organizacja
  • Kreatywność, chęć realizowania własnych pomysłów
  • Chęć dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności/kwalifikacji
  • Możliwość dalszego rozwoju/awansu

Osoby spełniające powyższe kryteria, które są zainteresowane aplikowaniem na ww. ofertę pracy proszone są o rejestrację na naszej stronie internetowej www.axamo.pl z dopiskiem ASR/AXAMO/PL lub przesłanie CV (w j. polskim i angielskim) na adres praca@axamo.pl
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy, potrzebnych w procesie rekrutacji (zgodnie z ustawa z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883). Powyższe dane podaje dobrowolnie. Zostałem (-am) poinformowany (-a) o prawie dostępu do treści danych oraz możliwości ich poprawiania.”
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje.

SENIOR ACCOUNTANT

Axamo to agencja zatrudnienia (nr certyfikatu 10825) specjalizująca się w rekrutacjach stałych oraz tymczasowych. Realizujemy projekty na stanowiska menedżerskie, specjalistyczne oraz techniczne dla krajowych firm produkcyjnych i usługowych. Działania naszej firmy skupiają się również na świadczeniu kompletnych rozwiązań rekrutacyjnych dla sektora medycznego oraz inżynieryjnego w Wielkiej Brytanii. Naszą misją jest pomoc kandydatom w realizacji ich celów zawodowych oraz budowanie długotrwałych relacji z klientami.

Naszym klientem jest firma z bliskich okolic Dębicy. W związku z rozwojem spółki, aktualnie poszukujemy doświadczonej Kandydatki lub Kandydata na samodzielne stanowisko Starszego Księgowego.

SENIOR ACCOUNTANT (6000 – 10 000 zł brutto)
Miejsce pracy: bliskie okolice Dębicy Region: podkarpackie

Główne obowiązki:

* Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z przepisami prawa bilansowego oraz przepisami podatkowymi w programie SAP,

* Sporządzanie miesięcznych bilansów, rachunków wyników oraz rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,

* Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, PIT, PCC) oraz prowadzenie rejestrów VAT,

* Przygotowywanie sprawozdań i raportów dla organów państwowych (GUS, NBP),

* Przygotowywanie i dokonywanie płatności,  Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,

* Kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi – audytorzy, banki, US, GUS,

* Sporządzanie raportów i analiz dla potrzeb zarządu.

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

* Wykształcenie kierunkowe (rachunkowość, ekonomia, finanse),

* Doświadczenie zawodowe w wewnętrznym dziale księgowości lub w biurze rachunkowym na podobnym stanowisku,

* Dobra/ komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny

* Doświadczenie i wiedza w zakresie sporządzania deklaracji CIT, VAT, PIT, PCC oraz sprawozdań do NBP i GUS,

* Doświadczenie w zakresie sporządzania rocznych sprawozdań finansowych,

* Praktyczna znajomość aktualnych przepisów z dziedziny prawa podatkowego i prawa bilansowego,

* Znajomość MS Excel,

* Znajomość SAP mile widziana:

 

Co oferuje nasz Klient?

Nasz Klient oferuje szkolenia umożliwiające ciągłe podnoszenie kwalifikacji, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, dużą samodzielność w realizowaniu powierzonych zadań oraz konkurencyjne wynagrodzenie (6000 – 10 000 zł brutto) uzależnione od umiejętności i doświadczenia.

Co jeszcze? Pracę w miłej, przyjaznej i niekorporacyjnej atmosferze, liczne pozapłacowe benefity oraz warunki sprzyjające rozwojowi kompetencji zawodowych.

Praca na cały etat, w pełnym wymiarze godzin.

Sposób aplikacji:
Osoby spełniające powyższe kryteria, zainteresowane ww. ofertą pracy proszone są o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres praca@axamo.pl tytule wpisując NAZWĘ STANOWISKA.

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje – zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.